Logo
phone   spliter   telegram 
سخن روز : جرات کن و همیشه به بهترین کسی که میتوانی تبدیل شو
چهارشنبه 29 فروردین 3

ایسنا: حمایت از مصرف کننده رکن اصلی تولیدات سیمان خزر است

مدیر کارخانه سیمان خزر با بیان اینکه حمایت از مصرف کننده را رکن اصلی بازار و تولید خود می‌دانیم، گفت: این اصل باعث شده که تولید را منطبق با نیاز بازار و مصرف کننده انجام دهیم.

مهندس محمد معصومی، مدیر کارخانه شرکت سهامی عام سیمان خزر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به کسب رتبه برتر حمایت از مصرف کننده توسط این شرکت، اظهار کرد: یکی از ملزومات این توفیق شناخت، بررسی بازار و نیاز امکان سنجی مصرف کننده است.

وی با بیان اینکه حمایت از مصرف کننده را رکن اصلی بازار و تولید خود می‌دانیم، افزود: این اصل باعث شده که تولید را منطبق با نیاز بازار و مصرف کننده انجام دهیم.

مدیر کارخانه سیمان خزر گفت: سرکشی و بررسی کارشناسانه از جمله مواردی است که برای تولید محصولات به آن توجه می‌کنیم. خدمات مشاوره‌ای به مصرف کنندگان از دیگر برنامه‌های سیمان خزر است.

معصومی تصریح کرد: دفتر فروش مرکزی را در رشت افتتاح کردیم تا ضمن ارتباط نزدیک با مصرف‌کنندگان  تولیدات ما در دسترس عموم باشد. برای ارتقای کیفی و کمی محصولات اقدامات بسیاری نظیر جنس کیسه محصولات و افزایش سرعت بارگیری انجام گرفته است.

وی کیفیت یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در مجموعه شرکت سیمان خزر لوشان است، ادامه داد: مقاومت‌های بسیار بالاتر از استاندارد ملی ایران را داریم، بطوریکه کیفیت سیمان‌های تولیدی اکنون در حد بین‌المللی است و قابلیت عرضه در بازارهای منطقه و خارج از کشور عرضه شود.

این مسئول بیان کرد: قیمت محصولات هم بر اساس نرخ‌ها و مصوبات تعیین شده بوده که از طرف نهادهای دولتی تعیین می‌شود؛ همچنین امسال امکان سنجی و بهبود تنوع محصولات را با تولید سیمان ضد سولفات و مرکب داشتیم. این نوید خیلی خوب را به هم استان‌های خوب بدهیم که می‌توانند از سیمان خزر به عنوان یک. محصول با کیفیت و فراتر از استاندارد ملی در سازه‌های خود استفاده کنند.

معصومی اضافه کرد: با ارتباطی که پس از فروش محصولان با مشتری‌های بزرگ و مصرف کننده‌ها داریم، کیفیت محصولات سیمان خزر راضی کننده بوده است.

مدیر کارخانه سیمان خزر گفت: رعایت مسائل زیست محیطی یکی از مهم ترین مسائلی است که بر آن تاکید داریم، در خصوص کنترل آلودگی هوا فیلترهای خوب و مدرن روز را دارا هستیم و بصورت آنلاین کنترل می‌شود؛ ما هیچگونه دور ریزی نداریم و همکاری خوبی با مراجع ذیربط داریم.  

گفتنی است؛ در همایش حمایت از مصرف‌کنندگان استان که در شهرک صنعتی سفیدرود برگزار شد، گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده به سیمان خزر اهدا و از این شرکت  تجلیل و قدردانی شد