Logo
phone   spliter   telegram 
سخن روز : امام علی (ع) : از تنبلي بپرهيزيد كه تنبل حق خداي را ادا نكند.
پنج شنبه 9 فروردین 3

رادیو سهام: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان سیمان از افزایش قیمت سیمان خبر داد

دبیر انجمن کارفرمایان سیمان با بیان اینکه تمام تخفیف های قیمت سیمان حذف شد ، گفت:قرار شده یک سازمان حسابرسی که مورد تأیید بورس باشد قیمت تمام شده کارخانجات سیمان را بررسی و براساس آن مستندات تقاضا برای افزایش قیمت ارائه شود .

به گزارش رادیو سهام ، به نقل از دنیای معدن عبدالرضا شیخان، با اشاره به اینکه براساس مصوبه جدید انجمن و با موافقت مدیران عامل کارخانجات سیمان از ۱۹ مهرماه سال جاری تمام تخفیف های قیمت سیمان حذف می شود، اظهارداشت: انجمن از اول بهمن ماه طرحی را آغاز کرد که براساس آن کارخانجات باید مطابق بازار داخلی و صادراتی اقدام به تولید محصول کرده و از تولید اضافی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته برخی از کارخانجات با ارائه تخفیفات زیاد به خریداران امکان فعالیت را از سایر واحدها گرفته بودند، افزود: در حال حاضر با گذشت چند ماه از اجرای این طرح عرضه و تقاضای سیمان در بازار متعادل شده و به همین دلیل نباید هیچ تخفیفی ارائه شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان سیمان اضافه کرد: قیمت هر تن سیمان فله خاکستری تیپ ۲ در سراسر کشور هزار و ۳۵۰ ریال و سیمان پاکتی تیپ ۲ در هر تن هزار و ۵۰۰ ریال است و فروشندگان ملزم به رعایت آنها هستند.