Logo
phone   spliter   telegram 
سخن روز : زندگي يک مشکل نيست که بايد حلش کرد بلکه يک هديه است
پنج شنبه 30 فروردین 3

خبر: تولید سیمان جدید (P.L.C) در شرکت سیمان ارومیه

شرکت سیمان ارومیه با شعار سازمانی “پیشگام در کیفیت؛احترام به طبیعت” جهت احترام به نیاز مشتریان محترم و ایجاد تنوع در محصولات تولیدی پس از انجام کارهای کارشناسی و مطالعات لازم اقدام به تولید و عرضه محصول جدید خود به نام سیمان P.L.C نموده است. محصول جدید تولید شده منطبق بر استاندارد CEM II/A-LL42.5R وEN:197-1:2011 می باشد. از ویژگی ها و مزایای سیمان P.L.C  تولید شده در شرکت سیمان ارومیه میتوان به: -مقاومت اولیه کافی جهت باز کردن قالب ها در پروژه ها و سازه های فنی و مهندسی -سازگاری بالا و قابلیت استفاده در اکثر سازه های بتنی -چسپندگی بیشتر بتن تولید شده با این سیمان -ارتقاء و افزایش روانی بتن هنگام پمپاژ -آبخواهی کمتر اشاره نمود.

عمده ترین کاربرد این محصول تولید شده در مخلوط های بتن آماده ؛تولید قطعات پیش ساخته؛لوله های بتنی؛موزائیک سازی؛بلوک سازی ؛ استفاده بعنوان ملات بنایی و همچنین استفاده در پروژه های راه سازی اشاره کرد.

براساس اعلام روابط عمومی شرکت سیمان ارومیه تیم مدیریتی و کارکنان این شرکت از هیچ تلاشی در جهت ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات خود فرو گذار نخواهند کرد و هدف  شرکت سیمان ارومیه عرضه محصولی با کیفیت و مشتری پسند است تا مصرف کننده با آرامش خاطر برای خود سرپناهی امن و مطلوب فراهم سازد.