Logo
phone   spliter   telegram 
سخن روز : بعضی‌‌ها آنقدر فقیر هستند که تنها چیزی که دارند پول است
پنج شنبه 6 اردیبهشت 3

سفیرخور: قطعی گاز کارخانه سیمان نائین را به تعطیلی کشاند

به گزارش سفیرخور مسئول روابط عمومی سیمان نایین ضمن اشاره به قطع گاز کارخانه سیمان نائین از روز گذشته تاکنون اظهار کرد: بدهی جاری به شرکت گاز دلیل قطع تامین انرژی سوخت این شرکت بوده است.

مسئول روابط عمومی این شرکت با بیان اینکه شرکت سیمان نائین به دلیل شرایط موجود اقتصادی در کشور و به دنبال آن در استان اصفهان و عدم نقدینگی کافی و عدم فروش سیمان توان پرداخت بدهی به شرکت گاز را نداشته است، ابراز کرد: اداره گاز درخواست داشت که هزینه مصرفی جاری گاز که هر ۱۵ روز بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال است، به صورت یکجا پرداخت شود.

روابط عمومی شرکت سیمان نائین مبلغ بدهی جاری شرکت سیمان نائین به شرکت گاز را بیست میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:با توجه به شرایط موجود اقتصادی شرکت توان پرداخت این مبلغ را نداشته اما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا اجازه ندهیم این هزینه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تا زمان وصل جریان گاز شرکت سیمان نائین تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: قطع گاز سبب آسیب جدی به ماشین‌آلات کارخانه شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت سیمان نائین اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت با قطع گاز ۶۰۰ نفر از پرسنل کارخانه بیکار شده‌اند.

وی تصریح کرد: به دلیل رکود اقتصادی حاکم بر کشور محصولات تولید شده به فروش نمی‌رسد و باعث شده که محصولات در کارخانه دپو شود.